23 november 2013

Der er snart dåb...

15. december skal vores lille familie holde sin første familefest, hvor vi selv står for det. Og vi glæder os. Jeg er så småt gået i gang med pynten, ved endnu ikke helt, hvordan de hæklede ting skal bruges, men jeg skal se, om jeg husker at lægge billeder ud af det færdige resultat. Gode ideer til, hvordan de hæklede ting kan bruges som bordpynt, hører jeg gerne.
Til de hæklede kugler har jeg brugt en opskrift fundet i Søstrene Grene, hvor jeg også har købt garnet.
De små hjerter er herfra, og tager vitterlig kun to min.
Før lillepigen blev født, var jeg ikke fan af tanken om lyserødt over alt, men jeg må sige, at jeg måtte overgive mig, da jeg så hende, for farven passer egentligt meget godt; og nu er jeg gået al in, den får ikke for lidt fra den lyserøde scala.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar