03 april 2014

Færdig sweater

Kun et par dage inde i april blev jeg færdig med martsprojektet og kan stolt fremvise en færdig angorasweater. Selv om jeg burde vaske den først, kan jeg ikke vente og må have den på med det samme:) Sweateren er blød og varm, og de 3/4 lange ærmer og den korte model gør den perfekt til foråret, hvor det kan være svært at vurdere, hvor varmt man skal klæde sig på.


Jeg er meget begejstret, måske fordi det er lykkes mig for første gang rent faktisk at strikke en hel sweater til mig selv. 
Jeg er stødt på et par problemer undervejs og har trævlet op og rettet fejl undervejs, der er stadig plads til forbedringer, men en del er det kun mig selv, der kan se, så den kan helt sikkert tåle at blive vist frem og det skal den også. Jeg har bevist, at jeg kan strikke en sweater på omkring en måneds tid, det er fantastisk.

Næste projekt er et par hjemmesko, så bliver manden glad, da han gerne vil have sine egne i fred;) Projektet er mindre ambitiøs end sweateren, så jeg håber de hurtigt kommer af pindene og ned på fødderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar