09 april 2014

12MOK: babysweater


Selv om det ikke er maj endnu, vil jeg vise, hvad næste måned projekt bliver til.
Jeg havde planer om Deer dress af Signe Simonsen. En super sød kjole med lige netop den udfordring, jeg søger, det der med at strikke med to farver;-)

Meeen så kom jeg lige til at gå ind i den lokale garnbutik, bare for at kigge og kom ud med garn til 350 kr... ups! Så jeg strikker istedet en sweater i baby bomuld, og jeg skulle selvfølgelig have kataloget for at få mit mønster, og der er en del små søde modeller, som måske kan strikkes af en rest garn en dag.

Jeg har besluttet mig for sweateren på nederste billede til venstre; den med de små hjerter. Her skal der også strikkes med to farver (og flere), men kun to ad gangen. Jeg tror, det er en sværhedsgrad, der passer til mig. Jeg strikker den i babybomuld, så lillepigen kan bruge den, selvom det bliver varmere, hvilket det selvfølgelig bliver inden længe:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar