11 januar 2014

Årets udfordring

Da jeg nu har købt dejlige strikkepinde, men de endnu ikke er ankommet, vil jeg utålmodigt bruge ventetiden på at finde strikkeprojekter til pindene:-) Derfor har jeg givet mig selv en 12 måneders udfordring.

Målet er at færdiggøre et projekt hver måned:-0 Det er ret vildt, men mon ikke det kan lade sig gøre, når blot jeg ikke slår brødene for store op;-)

Når året er omme vil jeg være en masse dejlig strik rigere, og mon ikke jeg også forbedrer mine strikkekundskaber og lærer et par masker eller to undervejs. Jeg glæder mig ustyrligt til at begynde

Listen ser således ud:

Januar
... dedikeres til færdiggørelse af gamle projekter

Februar
... vil jeg bruges på sådan en skøn hue, der stadig kan nå at varme ørerne
















Marts
... skal resultere i denne skønne sag, strikket i angora eller mohair













April
... forkæler mine fødder med disse hjemmesko, muligvis med en bund af læder for slidstyrken















Maj
... giver denne fine kjole, som min datter kan bruge hen over en kølig sommer og til efterår/vinter med en trøje under















Juni
... skulle gerne resultere i lidt mere selvforkælelse, en skøn basis sweater

Juli
... jeg er ikke helt på plads med denne måneds projekt. En poncho skal på listen, men modellen er jeg ikke helt sikker på










August
... bliver til en færøsk sweater til min datter. Desværre har jeg ikke noget billede. Det kommer, når den er færdig


September
... forkæler endnu engang min datter med en strikket cardigan. Babytøj er nu så hyggeligt at strikke;-)















Oktober:
... står i hemmelighedernes tegn

November:
... rummer strikkede julekugler ala Carlos og Arne

December:
... skal bruges på julebag og hygge sammen med min datter og mand, hvis der bliver tid til strik, er det måske et par strømper;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar